Wednesday, April 27, 2011

Campuran Ron95 & Ron97

Argh....mcm terlewat je pg ni.... aku meraba jam tgn disisi kepalaku. alamak dah 9suku..
xpela...lewat 15 minit je....klu kuar awal pn bukan ade sape lg kat agensi2 autority.....
koman2 pun kul 10 or 10 lebih baru ade org...tu pun sorg dua je.... dah masak sgt dgn segelintir jbtn2 autority ni.........pastu aku tgk fon & ade la 2 3 miscol dr opis & 1 2 msg yg masuk....abaikn smtra & mengeliat sepuasnya...hahaha capai towel & mandila....

Gambar hiasan
Macam biasa sebelum menggerakkan mobilku aku panaskn engine kat 5 minte jgkla...biasala kete lama...
sambil2 drive tu aku pikir keje ape la yg nak aku setelkan arini....klu xde arahan dr hq aku kat kl mmg pndai2 kena cari keje yg pending untk disetelkan...nnt dikatakan makan gaji buta pulak.....smbil drve tu sempatla aku cek wallt aku...ah...ade 2rggt je..kena cucuk ni...aku pun membrhntikan mobilku di shell berdekatan UTM..pas cucuk aku ke kautr jurujual beli air mineral....& ade sorg pkck ni myb prof kat UTM kot nak isi mnyk....dia blh pulak mintk nak isi half ron95 & half ron97....hahaha aeweks kat kauntr tu pn menunjukkn reaksi pelik....aku pun pelik jgkla...ini macm pn ade ke...... ron95+ron97=?????
Ron95

Ron97




          +







                                                                                    =???




0 comments:

Post a Comment