Wednesday, March 2, 2011

Cuti Sakit (MC)

Nak MC jgn masuk cni.........masuk bilik mayat..



Semalam aku g la ke satu hospital kerajaan ni dlm kul 7 lebih p.m aku smpai...mula tu segla proses brjalan lncar & pantas...lepas je cek kat bilik nurse kat pukul 8p.m tu bermula la hangin 1 bdn meningkat mendadak...tggu pnya tggu & pesakit yg baru dtg pn ramai da jmpa dktr & balik aku lak masih membatu tggu dipanggil....kat kul 10p.m baru nama aku dipanggil.....2 jam buang masa yg berharga kat ctu...nak buat mcmana nak jimat pda wang so rugi pada masa lak.....
lepas dktr periksa  aku pn mintk la nak M.C sok.....dktr tu ckp kat bhgn kcemasan xblh ambik MC...  jem btl kepala aku...xlarat la oiiii....xkn nak keje jgk sok..yg aku pelik btl ke bhgn kcmsan xblh ambk mc???? so klu ade pesakit path tgn or kaki esoknya kena g keje la coz xdpt mc???  musykil kot....

0 comments:

Post a Comment