Saturday, February 19, 2011

Salam Terakhir Sudirman Hj Arshad

"Dalam kerjaya saya sebagai penghibur, saya mahu lakukan bersungguh-sungguh supaya masyarakat terus mengingati buat selama-lamanya."
 
Kata-kata mu dulu,kini benar-benar menjadi kenyataan....
Kemunculan mu hanya sedetik 
Kegemilangan mu kekal diingati bertahun-tahun
hingga selama-lamanya dirimu akan sentiasa dikenang
Penghibur Terbaik Asia,
Penghibur Milik Masyarakat
Seniman Rakyat,
Elvis Malaysia.

Dirimu kini jauh Terasing
Teringin aku Merisik Khabar mu
Hanya Doa yang mampu ku bekalkan
Semoga dirimu ditempatkan 
dikalangan orang-orang yang beriman
dan dikasihiNya.
buatmu
( 25 Mei 1954 - 22 Februari 1992)

AL-FATIHAH

"Demi sebuah kenyataan yang amat menyakitkan,
Aku yang tidak berdaya hanya berserah padaNya,
Salam Akhir salam teristimewa.........
KepadaNya ku memohon keampunan,
MelaluiNya kuberi kemaafan kepadamu........
Andai aku punya waktu, masihku ingin mengulangi semula
Saat indah bersamamu sayang tak berkesempatan
Abadikan saja salam ku diingatan
Salam Ku Yang Terakhir......"

Nukilanku,
@lef Yusof

0 comments:

Post a Comment